تبلیغات
بررسی رابطه خدمات مالی بر رضایتمندی مشتریان در اداره کل امور مالیات مطالعه موردی: اداره دارایی استان هرمزگان
مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf صفحات 18 چکیدههدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه خدمات مالی بر رضایتمندی مشتتریا رر ارار لتا امت رمالیات ارار رارایی استا هرمزگا می باشد. پژوهش، از نظر هدف لاربرری و روش آ از نتت صیفی پیمایشی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات و رار های م رر نیاز از بررست ی هتای -اسناری، لتابخانه ای و مطالعات میدانی استفار شد است. پرسشتنامه مت رر استتفار رر تق یتحاضر، پرسشنامه مق ساخته می باشد له م رر تایید اساتید و خبرگا ارار رارائی، قرا ...
تاثیر کیفیت خدمات ارایه شده اداره کل گمرکات استان گیلان بر ...
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مودیان مالیات بر ارزش افزوده ...
بررسی شکاف کیفیت خدمات ارائه شده و مورد انتظار ادار ه کل ...
استا لل ه م ا ن ى - amziel24.com
بررسی عوامل مختلف در رابطه با كاهش انگیزه کارکنان اداره کل ...
پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی
ارتباط حمایت های سازمانی ادراک شده با رفتار شهروندی ...
بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی اجرای طرح مالیات بر ارزش ...
دانلود مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و ...
کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .